استفاده از 7 رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران روش‌ها مانند متخصصین

مضرات کتوژنیک مطالعات نشان داده است که کودکان با رژیم کتوژنیک به مقدار ۵۰ درصد، کاهش حملات صرع تجربه کردند، این در حالی است که ۱۶ درصد این کودکان بدون تشخیص علت 5 میان‌بر برای فروشگاه کتوژنیک در اصفهان که می‌گیرد نتیجه در پرونده منجر شود صرع بودند. مطالعه دیگری در 34 بزرگسال مسن نشان داد کسانی که به مدت 8 هفته رژیم کتوژنیک را دنبال کردند، تقریبا 5 برابر بیشتر چربی کل بدن را نسبت به کسانی که رژیم کم چربی را دنبال می کردند، از دست دادند. به این ترتیب، زمانی که با رژیم کم کربوهیدراتی پیش میروید، اندازه ذرات کلسترول بد افزایش و مقدار کل آنها کاهش مییابد. با این حال، برای انتقال موثر به کتوز و داشتن انرژی کافی، باید حداقل 70 تا 80 درصد از کل کالری روزانه خود را از چربی مصرف کنید. اما ممکن است این رژیم برای ورزشکاران حرفهای مناسب نباشد. با این حال کاهش وزن به تنهایی ممکن است کلید حل این مشکل نباشد. دلیل این امر احتمالا سطح پایین ترشح هورمون انسولین و در نتیجه جلوگیری از ساخت و تجمع کلسترول بد در خون است. تحقیقات نشان میدهد که در رژیم غذایی کتوژنیک، مصرف کربوهیدرات به کمتر از ۵ درصد میرسد که همین امر باعث سوختن چربیهای مصرفی توسط شما خواهد شد.

آموزش رایگان رژیم کتوژنیک

نمونه رژیم های کتوژنیک بهعلاوه اگر دچار کمبود وزن هستید یا شاخص BMI شما کمتر از 25 است، نباید از رژیم کتو استفاده کنید. زیرا همانظور که گفتیم این رژیم باعث کاهش میشود و اگر فرد دچار کمبود وزن باشد این رژیم میتواند او را با چالش مواجه کند. حتما شما هم اسم رژیم کتوژنیک (Ketogenic diet) یا کتو به گوشتان خورده است؛ اگرچه این رژیم غذایی عمدتا برای کاهش وزن و لاغری سریع استفاده میشود اما برای درمان بعضی از بیماریها مانند دیابت در کنار درمانهای پزشکی و دارو میتواند کمک کننده باشد. هنگام پیروی از رژیم کتوژنیک، سطح انسولین، هورمون مهمی که به بدن در جذب گلوکز از جریان خون کمک می کند، کاهش می یابد. خوردن پروتئین های کم چربی در هنگام پیروی از رژیم کم کربوهیدرات موجب جلوگیری از افزایش کلسترول می گردد. رژیم غذایی کتوژنیک در حقیقت تغییر سبک غذایی است به این صورت که چربی و پروتئین بیشترین سهم را در خوراک روزانه افراد داشته باشد. با یک نگاه ساده میتوان به این نکته پی برد که داشتن این سبک از رژیم غذایی برای تناسب اندام بسیاری از افراد ضروری است.

از لحاظ تاریخی در دهه 1920 از این سبک تغذیه برای درمان بیماران مبتلا به صرع استفاده میکردند. در جلسهٔ مشاورهٔ اولیه، والدین را از لحاظ وجود شرایط یا وضعیتی که با این رژیم منع تجویز دارند، غربالگری میکنند. این کم کردن میزان کربوهیدرات باعث تغییر متابولیسم بدن به وضعیتی به نام کتوسیس می شود. آیا رژیم کتوژنیک باعث لاغری میشود؟ آنفولانزای کتو: آنفولانزای کربوهیدرات کم، پس از چند روز از شروع رژیم ایجاد می شود که موجب کاهش انرژی، تضعیف عملکرد ذهنی، افزایش گرسنگی، مشکلات خواب، حالت تهوع، اختلالات گوارشی و کاهش عملکرد ورزشی افراد میشود. در این رژیم لاغری و در زمانهایی که نزدیک فعالیت ورزشی هستید میزان کربوهیدرات را میتوان افزایش دهید. کاهش انرژی، تضعیف عملکرد ذهنی، افزایش گرسنگی، مشکلات خواب، حالت تهوع، اختلالات گوارشی و کاهش عملکرد ورزشی افراد میشود. محققان اعلام کردند که رژیمی به مانند رژیم کتوژنیک باعث میشود که اندازه ذرات کلسترول بد افزایش یابند اما در مجموع تعداد ذرات کاهش پیدا میکند.

صبحانه های کتوژنیک

پس با توجه به میزان وزن آب بدن هر فرد، اندازه کاهش وزن افراد در دوران رژیم کتو هم ممکن است متفاوت باشد. افراد ی که ورزش نمیکنن هم میتونن تا 7 کیلو لاغری رو تجربه کنن چون خود بدن روی حالت چربی سوزی خودکار میوفته. سعی کنید همیشه سبزیها و گوشت را بعد از مدتی جابهجا کنید ، چون همه نوع مواد مغذی را استفاده میکنید و فواید مختلف سلامتی را فراهم میکنید. بیماری های قلبی: رژیم غذایی کتوژنیک عوامل خطرناکی چون چربی بدن، سطح کلسترول بد، فشار خون و قند خون را بهبود می بخشد. اتکینز برای بیماران مبتلا به سندروم متابولیک، فشار خون بالا، دیابت و بیماری ها قلبی مفید است. شاید برای شما هم عجیب باشد که یک رژیم با مصرف درصد بیشتری چربی، چگونه می تواند به بیماری قلبی کمک کرده یا از بروز آن پیشگیری کند. همچنین با انتخاب های هوشمندانه در وعده های غذایی خود می توانید خود را سیر کرده و از گرسنگی کشیدن پیشگیری کنید. این بدان معناست که شما باید مصرف غذاهایی همچون سیب زمینی را کنار بگذارید و همچنین خوردن غذاهایی مانند ماکارونی که سرشار از کربوهیدرات هستند نیز به هیچ عنوان به شما توصیه نخواهند شد.

در مورد رژیم کتوژنیک

این بدان معنی است که بدن شما به انسولین کمتری نیاز دارد و انسولین کمتری هم ترشح میکند. آماده کردن مواد غذایی لازم: تمام سبزیجاتی که در طول هفته به آن ها نیاز پیدا می کنید را شسته و خرد کنید. 5. روزه بگیرید. روزه داری می تواند ابزاری عالی برای تقویت سطح کتون به طور مداوم در طول روز باشد. با این حال، دانشمندان پیوندهایی بین مصرف بیش از حد گوشت به طور منظم و مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و اضافه وزن پیدا کردهاند. این رژیم بر مواد غذایی کامل تمرکز دارد. طی چهار سال، ۱۶٪ از ۱۵۰ بیمار اولیه، کاهش قابلملاحظه، ۱۴٪ کاهش عالی و ۱۳٪ رهایی کامل از تشنجها را داشتند که البته این آمار، آنهایی را هم که قادر به ادامهٔ رژیم نبودند، در بر میگیرد. از آنجا که رژیم کم کربوهیدرات (به خصوص رژیم کتو) میزان آب ذخیره شده را کاهش می دهد ، این می تواند الکترولیتها را بیرون بیاورد و شما را بیمار کند (به نام “آنفولانزای کتو”).

راز پشت رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران

این رژیم با تحمیل گرسنگی طولانیمدت به بیمار آغاز نمیشود، نیازی به بستری بیمارستانی ندارد و اتکاء کمتری به متخصص تغذیه دارد. در ۲۰۰۵ میلادی در یک نظرسنجی از ۸۸ متخصص مغز و اعصاب اطفال در آمریکا، مشخص شد که تنها ۳۶٪ آنها پس از شکست درمان با دو دارو، رژیم کتوژنیک را تجویز میکنند، ۲۴٪ بهطور گاهبهگاه از این رژیم بهعنوان آخرین چاره بهره بردند و ۲۴٪ بهندرت و تنها در چند مورد، آن را به کار بسته بودند و ۱۶٪ نیز بههیچوجه آن را تجویز نکرده بودند. در نتیجه این فرضیه مطرح شد که موفقیت ممکن است با افزایش کتو در متابولیسم میتوکندری مغز و اثرات مهاری بر التهاب عصبی و افسردگی گسترش قشر مغز تعدیل شود. شماره تماس به ایمیل شما ارسال شد. این رژیم همچنین شما را به سمت خوردن پروتئین، سبزیجات، میزان متعادلی از میوه ها و همچنین چربی های غیر تک اشباع سوق می دهد که برای قلب مفید هستند. همچنین کربوهیدرات، پروتئین و چربی تقریبا تمام مواد غذایی در اینترنت قابل جستجو است. همچنین مهم است به یاد داشته باشید که «رژیمهای غذایی یویو» که منجر به نوسانات سریع وزن میشوند با افزایش میزان مرگ و میر در ارتباط هستند. برای پاسخ دادن به این سوال ما در اینجا یکی از مهم ترین تحقیقات انجام شده در مورد رژیم کتوژنیک برای ورزشکاران در چندین سال گذشته را بررسی خواهیم کرد. Po st has been gener​at᠎ed  with GSA Conte nt Genera​tor ᠎DEMO.

با وجود اینکه بیشتر مطالعات بر روی رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم

کتوژنیک با پروتئین بالا انجام شده است. گلوکونئوژنز: بدن شما چربی و پروتئین را به کربوهیدرات برای مصرف بدن تبدیل میکند. نمک زدن کم به غذا و خوردن سبزیجات می تواند مواد گفته شده را در بدن تامین کند. در این وضعیت استفاده از رژیم کتو میتواند برای شخص، بسیار تاثیرگذار باشد و انرژی لازم برای انجام کارهای مختلف را به او خواهد داد. بدن و مغز که جزئی از آن است نیاز به گلوکز دارد تا بتواند فعالیتهای خود را انجام دهد چرا که برخی از قسمتهای مغز فقط میتوانند از این نوع قند تغذیه کنند. مثلا اگر خیلی هوس شیرینی می کنید، از اعضای دیگر سوال کنید که برای رفع این مشکل چه اقداماتی انجام داده اند. اگر یک اسنک ترد را هوس کرده اید، به جای رفتن به سراغ چیپس که پر از کربوهیدرات تهی است، مغزهای خوراکی، هویج یا کرفس بخورید. به جای شیرینی، انواع توت را بخورید. با این کار، پس از یک یا دو هفته، کربوهیدرات های ساده کمتری در رژیم غذایی خود داشته و به جای آن ها کربوهیدرات های پیچیده خواهید داشت.

در کنار این کار، کربوهیدرات های ساده، قندهای فراوری شده، میوه، سبزیجات نشاسته دار مانند سیب زمینی، بروکلی و ذرت را بطور کامل کنار خواهید گذاشت. مصرف سبزیهایی همچون هویج، اسفناج و کلم بروکلی در این رژیم اهمیت بالایی داشته باشد. اگر جزء این دستهها هستید احتیاط کنید. از همین رو بهتر است که با ایجاد یک رژیم مواد غذایی متناسب، این مشکل را به نحو احسن حل کنید. مصرف بعضی از میوهها همچون توت و ملون نیز در طول این رژیم پیشنهاد میشود که بهتر است آنها را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. بهطورکلی افراد برای استفاده از رژیم کتو محدودیتی ندارند، مگر کودکان، مادران باردار و شیرده و افرادی که سلامتی آنها با مشکلاتی روبرو است که این رژیم باعث تشدید مشکلات آنها میشود. مقاومت انسولین اگر خارج از کنترل باشد میتواند باعث ابتلا به بیماری دیابت نوع دوم شود.تعداد زیادی از محققین ثابت کده اند که رژِیم کتو،کم کربوهیدرات میتواند به مردم کمک کند سطح انسولین بدن را در سطح مناسب سلامتی کاهش دهند. همراهی با افراد دیگری که از رژیم لاغری کربوهیدرات استفاده می کنند باعث می شود تا شما نیز این مسیر را راحت تر طی کنید. طرفداران این رژیم بر این باورند که با این رژیم راحت تر توانسته اند وزن خود را کاهش دهند و اشتهای خود را کمتر نمایند.

الکترولیت در رژیم کتوژنیک چیست

از آنجا که مصرف کربوهیدرات در رژیم ساحل جنوبی به اندازه سایر رژیم های کم کربوهیدرات محدود نیست، دنبال کردن آن نیز راحت تر خواهد بود. رژیم کتو بهترین عملکرد رو نسبت به سایر رژیم های لاغری داره و به طوری کلی مصرف کم کربوهیدرات یک استراتژی سریع و موثر برای کاهش وزن هستش که هر کسی میتونه از اون استفاده کنه. بهترین راه حل شما همچنان پیروی از توصیههای انکولوژیست خود است. رژیم کتوژنیک چرخه ای (CKD) از یک رژیم کتوژنیک استاندارد برای پنج تا شش روز در هفته پیروی می کند. چه مدت می توانم از رژیم کتوژنیک پیروی کنم؟ برای خرید گوشت قرمز ترجیحا از گوشت دامی که به صورت چراگاهی پرورش داده شده استفاده کنید که طعم بهتری دارد و مصرف بلند مدت آن آسانتر باشد. در صورت داشتن هرگونه بیماری زمینهای باید قبل از شروع رژیم کتوژنیک با پزشک خود مشورت کنید. برای داشتن وعده هایی جذاب، حتما پروتئین هایی مانند مرغ، ماهی، بوقلمون و حتی توفو را امتحان کنید. اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که وعده های شما را برنامه ریزی کرده و حتی لیست خرید های مورد نیاز برای درست کردن آن وعده ها را به شما ارائه می کنند. زمانی که بدن شما برای تامین انرژی مورد نیاز خود، چربی میسوزاند این امر سبب ساخت کتون می شود. This  post h᠎as ​be​en do​ne by G SA C᠎on tent Generator DE MO!